hydronovinky

Hydrouš aktualně

13.2 Ráno vyjíždím z Ostravy společně s Ričím, Mačínem a Študentem od půjčovny sněžnic, směr Horní malá Úpa, abychom s T.O. Wapiti oslavili Valentina už tradičním setkáváním na vrcholech :-) Na benzínce za Klimkovickým tunelem se k nám přidává doprovodné auto v obsazení Brigo, Myšák, Jonáš, Dub a pan Werner, po pár zastávkách na čurání, benzín, klobásku a tak podobně, dorážíne do Hradce, kde vyzvedáme Majkla - leadera a iniciátora výpravy. V Úpě máme v plánu zajít na pomezní boudy, kde je ovšem otevřeno jen do 16 tak, volíme náhradní řešení. Daváme si pár piv, půlku a jídlo a vyrážíme, abychom se po pár kilometrech vrátili uložit Duba s panem Wernerem, které zmohla únava a rozhodli se nás vyhledat ráno na Jelence. Po tmě za svitu čelovek si cestou porovnáváme délku a šířku našich kuželů a plni dojmů dorážíme na Jelenku, kde do 3 hodin oslavujem slavné shledání a výbornou večeři, někteří jedinci pokračují na pokoji skialpinistů :-). Ráno nás budí Dub s panem Wernerem, snídáme a společně se skialpinistama vyrážíme směr nejvyšší hora čr. Alpinisti nás brzo opuští a my v nepříjemnem větru bez příjemných výhledů traverzujem Sněžku do Slezského domu, kde posilněni polévkou rušíme plán, jít do Polska na maly a velky stav, a vyrážíme na Sněžku, tam jsme v 12:30. Já se vítám s místním hydrantem. Na Poštovně se občerstvujem, ven ani nemá cenu chodit. Pan Werner se svým šerpou prokládají cestu zpět do Jelenky častými pády. Nakonec celkem bez problémů dorážíme na základnu, cestou dolů dokonce ustává vítr a sem tam i něco vidíme, třeba tu Sněžku. Na chatě klasika sprcha - pivo - večeře - piva a pak večírek na pokoji :-). Ráno balíme a vyrážíme k autu po CZ/PL hranici. Po pauze na Skalnem stolu, kde jak jsem se dověděl od Majkla naposlet viděli Skurut haje a tudíž je to mýtická hora,máme dokonce příležitost nasadit a vyzkoušet sněžnice, a můžem si procvičit i chuzi mimo stezku ve sněhu :-) U auta balíme batohy a jdem na oběd, pak už jedem zpět do Ovy s povinnou zastávkou v HK, kde necháváme Majkla. Fajny výlet s dobrou bandou a špatným počasím v Sobotu. pár fotek :-)

Netradičně v Úterý měníme stěnu za turistiku. Alespoň mám za sebou první letošní Lysou, vyražíme s Folvim a Víťou v 16 hodin od Demosu, u Dajína přestupujem a přibíráme Bárta, v 17:15 vyrážíme od Korýtka kolem Veličků sníh je ušlapaný, měsíc den před úplňkem svítí tak že ani netřeba čelovek, v 18:45 jsme na vrcholu - Foto - pivo - jídlo v 20:00 odchod 21:05 jsme zpět u korýtka u auta, na přestupní stanici u Dajina koštujem Slivku a v půl 11 jsem doma. Veškeré letošní dosažené vrcholy jsou nad 1000m/m to jsem zvědavý jak dlouho mi to vydrží :-). Supersportovní týden turistika-stěna-bembajz byl málem zakončen ještě kuželkama :-) pár fotek :-)

17.1.2015 Jelikož netrávím čas na FB povedlo se mi objevit šikovnou aplikaci na vytváření panoramat z místa určeného na mapě Panorama maker    Vygeneruje obrázek toho, co by bylo možno z určeného místa za ideálních podmínek vidět, což například znamená, že včera jsme mohli z Velkého Rozsutce vidět toto: Velký Rozsutec panorama teda kdybychom neměli mlhu, pocit, sníh a šílený vítr :-)

Dneska je 2.1.2015 a Hydrouš si nadělil 100dnů svobody :-) ale abych nebyl virtuálně mrtvý obnovím svůj Hydroweb, prozatím tak že jsem takřka všechno smazal, a budu se snažit vytvořit cestovní deník a fotogalerii, nic víc tu myslím být nemusí :-)

26.9.2013 přidal jsem Hydroreport z výletu s Holomkama do okoli Hallstatlu, popisujicí mou zkušenost na feratě Postalm kletterstig experience   popisuje teda jenom samotný pád, nikoliv celou faratku, tu popisuje Evka někde úplně jinde :-)